Rendeljen webshopunkból itt vagy látogasson el üzletünkbe: Eger, Dobó István utca 21.
(az egri vár alatt, a Dobó tértől 50 méterre, a Dobó utca elején, jobb oldalon található)
0
kosar

Kérjük, vegyék figyelembe, hogy a decemberi kiszállítási idő 2-5 nap is lehet! Karácsony előtt az utolsó postázási napunk 2017.12.18.  Karácsony után ismét a megszokott módon postázunk.

Általános Szerződési Feltételek

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a www.figurashop.hu weboldalon (a továbbiakban: Webáruház) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybevevő (továbbiakban: Ön vagy Vevő) általi használatának feltételeit. A szerződés felhasználó számítógépén tárolható, letölthető a http://www.figurashop.hu/figurashop_aszf.pdf címről.

A Webáruház használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a Webáruház felületén elérhető tájékoztatások nyújtják.

A szerződés nyelve magyar.

Semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát a Figurashop.hu.

Ön a Webáruház használatával tudomásul veszi és elfogadja az alábbiakat:

 

1. Cégadatok

  • A webáruházat üzemelteti: Figurashop Kft. (Figurashop)
  • Székhelye: 3300 Eger, Sánc u. 44.
  • Alapítva: 2009.
  • Képviselő személye: Kormosné Szántó Gabriella
  • Elérhetőség:
  • Adószám: 11700072-2-10
  • Illetékes cégbíróság: Heves Megyei Bíróság - Cégbíróság - 3300 Eger, Barkóczy u. 1.
  • Cégjegyzékszám: 10 09 030258
  • Tárhely szolgáltató:
    Port Kft.
    9200, Mosonmagyaróvár, Szent István király út 60.
     

2. Általános információk

Webáruházunkban egyszerűen vendégként, regisztráció nélkül is vásárolhat.  A vásárlás online jellegű, az aktuális áraink a webáruházban feltüntetett árak, a vásárlás megrendelés leadása esetén lehetséges, formáját tekintve: online. A termékek 99%-a azonnal elérhető,raktáron van, csak néhány esetben fordul elő,hogy pillanatnyilag nincs,de ezt jelezzük a termék lapján. A csomagok kiszállítását a Magyar Posta ZRT. végzi. A megrendelt terméket utánvéttel az átvételkor kell  kifizetni, de 30000ft felett csak előre utalással tudja kifizetni a termékek árát és a postaköltséget. Az átutalás választható utánvétel helyett is, de ezt jelezze megrendeléskor a megjegyzés rovatban, vagy a vevőszolgálatunknál. Átutalás esetén a pénz megérkezése után adjuk postára a csomagot. Viszonteladókat is kiszolgálunk, kérjük, vegyék fel a kapcsolatot velünk! A Weboldalon feltüntetett árak bruttó kiskereskedelmi árak, azaz ÁFA-t tartalmazzák. A termékek kézzel festettek, műgyantából készülnek, ezért törékenyek.  Ajándék és dísztárgyak, nem gyermekjátékok! Tisztításuk száraz ronggyal esetleg vizes ruhával lehetséges, tűző napra, esőre nem szerencsés őket kirakni. A termékeknél minimális méretbeli, és színárnyalat eltérések lehetnek, sajnos a monitor beállításaitól is függ, hogy milyen képet látunk, ezért ha kételyei vannak a kiválasztott termékkel kapcsolatban, akkor kérjük, látogasson el üzletünkbe és ott megnézheti, megfoghatja a terméket (az elem általában nem tartozék). Az ismertető leírások esetleges pontatlanságáért nem vállalunk felelősséget, a feltüntetett képek helyenként illusztrációk is lehetnek. Az esetleges elírásokból eredő károkért Webáruházunk nem vállal felelősséget. Ha bármilyen hibát észlel oldalunkon, ezt jelezheti vevőszolgálatunknak, amit előre is köszönünk.

3. Regisztráció

A vásárlás megkezdéséhez nem kell regisztrálnia Webáruházunkban, vendégként is leadhatja rendelését. Amennyiben mégis úgy döntene, jelszó megadása mellett regisztrálhat. Bejelentkezés után a korábban megadott cím adatok jelennek meg a megrendelési űrlapon. Ha szükséges, megváltoztathatja azokat és így az új adatokkal küldheti el a megrendelését.
 

4. Kosár

A megrendelni kívánt terméket a termék adatlapján vagy még a terméklistában a "Kosárba" ikonra kattinva lehet a kosárba helyezni. Ekkor még egyszer meg tudja nézni a kosárba helyezett termék adatait, majd az adatok megadása után elküldheti a rendelést.
  • Kosarában tetszőleges számú terméket elhelyezhet. A termékek darabszámát úgy módosíthatja, hogy a termék mellett levő beviteli mezőből kiválasztja a megfelelő darabszámot. Ezután az oldal frissül.
     

5. A szerződéskötés lépései - Megrendelés, visszaigazolás, egyeztetés

A kiválasztott termékek megrendelését a termék kosárba helyezése után azonnal, vagy a felső menü jobb szélénél található Kosár ikonra kattinva kezdheti meg. A Kosár oldalon módosíthatja a számlázási és szállítási adatokat.
  1. A Felhasználó által elküldött ajánlat megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus e-mail útján igazolja a Felhasználó részére, mely e-mail, azonban nem minősül a Felhasználói ajánlat automatikus elfogadásának. Szolgáltató rendszere ezt követően kezdi meg a Felhasználó megrendelésének tényleges feldolgozását. Szolgáltató a megrendelés feldolgozását követően haladéktalanul, de legkésőbb a megrendeléstől számított 48 órán belül a megrendelés tartalmával megegyező tartalmú visszaigazoló e-mailt küld Felhasználó számára, mely a Felhasználói ajánlat elfogadását jelenti. A visszaigazoló e-mail tartalmazza a Felhasználó által a vásárlás, illetve regisztráció során megadott adatokat (számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget.Amíg a megrendeléséről visszaigazolást nem kap, addig Üzletünket szállítási kötelezettség nem terheli, és a szállítástól elállhat ( mert előfordulhat,hogy  pl. utolsó darab volt, sérült, hibás vagy más termék van a gyári dobozában).
    A megrendelés kizárólag a FIGURASHOP  Webáruház ügyintézőjének visszajelzése után tekinthető visszaigazoltnak! Rendelését töröljük, amennyiben Önt a rendeléskor megadott elérhetőségein több próbálkozás után sem érjük el..Ha a Felhasználó rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell a Szolgáltató felé, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében, mert előfordulhat az is, hogy már a rendelés napján postára adjuk a csomagját!

    Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül (48 órán belül) nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött megrendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt. A megrendelést visszaigazoló e-mail Szolgáltató részéről a Felhasználó által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre Szolgáltató és Felhasználó között.

    A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.
  2. A rendeléseket a rendelkezésre álló készlet erejéig teljesítjük. Telefonon jelezzük, ha bizonyos termékek átmeneti készlethiány miatt nem szállíthatók.
  3. Amennyiben rendszerünk nem küldte el Önnek a rendeléséről szóló automatikus e-mail üzenetet a rendelés leadását követő 1-2 órán belül, kérjük, vegye fel a kapcsolatot vevőszolgálatunkkal.
    Az Ön által elküldött ajánlat beérkezését késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazoljuk az Ön részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza a megrendelés, illetve regisztráció során megadott adatokat (számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget. Amennyiben az első, automatikus rendszerüzenetet követően munkatársaink nem veszik fel Önnel a kapcsolatot 48 órán belül telefonon vagy e-mailen, kérjük, jelezze azt vevőszolgálatunk elérhetőségeinek valamelyikén. Amennyiben Ön 48 órán belül nem kap visszaigazolást, úgy mentesül az ajánlati kötöttség alól és nem köteles megvásárolni a terméket.
  4. Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
    Amennyiben Ön tévesen adott meg bármilyen adatot megrendelésében (személyes adatok, szállításra vonatkozó adatok, megrendelt tételek, megrendelt mennyiség) kérjük, haladéktalanul jelezze vevőszolgálatunk felé a e-mail címre küldött levelében, vagy a 06-70-371-3076 telefonszámon.

A Figurashop Webáruházban a vásárlás nem kötött regisztrációhoz, de a megrendeléssel minden Vevő kijelenti, hogy elolvasta, megértette és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

A szerződést egyedi azonosító alapján (rendelésszám) iktatjuk, a későbbiekben ennek segítségével visszakereshető, hozzáférhető. A leadott rendeléseket elektronikus levélben (e-mailben) haladéktalanul (legkésőbb 48 órán belül - ajánlati kötöttség ideje) visszaigazoljuk, amennyiben nem kap e-mail értesítést, kérjük keresse Vevőszolgálatunkat, mert valószínűleg rosszul adta meg az e-mail címét, vagy a levelező rendszere levélszemétbe teszi a levelünket. A szerződés tárgya a webáruházban megtalálható árucikkek (dísztárgyak, noteszek stb.), melyre a vevő megrendelést ad le.

Minden termék ára bruttó, azaz 27% ÁFA-val együtt tüntetjük fel. A termékleírás minden esetben tájékoztató jellegű. Az ismertető leírás pontatlansága, a gyártó által megadott hibás adat miatt felelősséget nem vállalunk. A termék adatlapján képeket is láthat, amik néhol illusztrációk is lehetnek, esetleg minimálisan színárnyalatban, méretben eltérhetnek,ezért felelősséget nem vállalunk.
 

6. Rendelés lemondása

Rendelését az info@figurashop.hu e-mail címen vagy telefonon  06-70-371-3076  mondhatja le. Amennyiben 24 órán belül email-es lemondását nem nyugtázzuk, kérem telefonáljon 06-70-371-3076. Kérjük a lemondási szándékát mielőbb jelezze a felesleges szállítás elkerülése érdekében, mert akár a megrendelés napján is postára adhatjuk a csomagot.

7. Országos házhozszállítás

7.1 Szállítási információk,határidő

SIMA CSOMAG: a szállítási sérülésekre nincs biztosítás, sérülés esetén a vevő kára lesz!  A mi tapasztalatunk az, hogy a kisebb termékekkel (5-14cm), amiből lehet egy csomagban több darab is, szinte soha semmi gond nincs sima csomagként sem, mert biztonságosan be vannak csomagolva. A sérülékenyebbeket, nagyobbakat (15-50cm), drágábbakat, csak törékenyként javasoljuk megrendelni, mert a törékeny csomagra jobban vigyáznak és biztosítva is van. Ha segítségünket kéri a csomagválasztásban, akkor írjon e-mailt, vagy rendeléskor írja be a megjegyzésbe. A láthatóan sérült csomagot soha ne vegyen át!

TÖRÉKENY CSOMAG: a törékeny csomag sokkal biztonságosabb, mert jobban  vigyáznak rá, és a Posta kártalanítást fizet  szállítási sérülés esetén, ezért minden esetben ellenőrizze a törékenyként kért csomagot, és sérülés esetén jegyzőkönyvet vetessen fel átvételkor, vagy ha ez nem lehetséges akkor átvétel után bármelyik Postán! Ha átvétel után vette észre,hogy megsérült valamelyik termék, akkor haladéktalanul, de 1-2 napon belül, a számlával, az eredeti csomagolás és a sérült termék bemutatásával a legközelebbi Postán jegyzőkönyvet vetessen fel a sérülésről, mert csak így kaphat kártalanítást!  Ez fontos, mert átvétel után csak Ön tud reklamálni, jegyzőkönyvet felvetetni és kártérítést kérni a Postától, de ehhez elengedhetetlen a jegyzőkönyv megléte, ezután a Posta elbírálja és kártalanítja Önt.A jegyzőkönyv felvételekor kérheti azt is, hogy a Posta a feladót, azaz a Figurashop Kft-t kártalanítsa!  Ebben az esetben, ha Ön megküldi nekünk a jegyzőkönyv másolatát ahol ezt jelezte, akkor mi gyorsan és térítésmentesen pótoljuk Önnek a megsérült terméket, vagy visszautaljuk a pénzt, így nem kell várnia a postai elbírálásra. Mi minden 15cm-nél nagyobb vagy vékonyabb, törékenyebbnek kinéző (pl.vékony kezű, szárnyú stb.) terméket  csak törékenyként ajánlunk megrendelni. A biztonságos csomagolás miatt, díszcsomagolást nem tudunk biztosítani a postai küldeményekhez, mert hungarocellben kell küldenünk a termékeket. Ha esetleg már kézbesítéskor látható, vélhető, hogy sérült a csomag, akkor ne vegye át!

Bővebben:

A készleten lévő termékek esetében a szállítási határidő a visszaigazolás után általában 1-4 munkanap, egyes esetekben lehet több is, de ez csak ritkán fordulhat elő.   Mi minden esetben a törékeny csomagolást ajánljuk, ami kártalanít szállítási sérülés esetén, ezért átvételkor minden esetben ellenőrizni kell. A törékeny csomag biztonságos, semmi gond nem szokott vele lenni, mert erre azért jobban vigyáznak, de ha mégis, akkor kártalanítást fizet a posta, sima csomag esetében ez nincs így, de szerencsére az utóbbi években szinte nem volt sérülés. A mi tapasztalatunk az, hogy a kisebb termékekkel szinte soha nincs semmi gond, nagyobbakat, drágábbakat csak törékenyként javasoljuk megrendelni. A termékek törékenyek, ezért kérem, olvassa el az alábbi tájékoztatónkat. Utánvét helyett előre utalás is választható, ezt a megrendeléskor jelezze a megjegyzés rovatban, ebben az esetben a pénz megérkezése után adjuk postára a rendelését. Kérem csak a Webáruház ügyintézőjének a visszaigazolása után utaljon!


A rendelés megérkezése után azt visszaigazoljuk, és a postára adáskor értesítőt és csomagszámot küldünk a vevőnek. A csomagok kiszállítását a Magyar Posta Zrt. végzi Magyarország egész területén a megadott szállítási címre, pontos szállítási idő (óra/perc) megadására nincs lehetőség, a kiszállítás kizárólag munkanapokon, 8:00-17:00 óráig bármely időszakban történhet, így célszerű olyan szállítási címet megadni, ahol az átvevő személy egész nap elérhető. A csomagot kétszeri sikertelen kézbesítés esetén az értesítőn feltüntetett postán 5 napra letétbe helyezik, és Ön ott veheti át. Ha sikertelen az átvétel, akkor is köteles a Vevő kifizetni a szállítási költséget. Ha már járt a boltunkban és ismeri a termékeinket, de nem tud személyesen eljönni, akkor a képek alapján tud rendelni. Általában heti 2-3 alkalommal postázunk, különböző napokon, ezért nem biztos, hogy 1 nap alatt odaér a csomag, ezért kérem, ne az utolsó pillanatban rendeljen. Sürgős esetben rendelés előtt érdeklődjön, hogy mikor postázunk legközelebb, így elkerülhetjük a félreértéseket.

A megrendelések kiszállítása során előfordulhatnak rendkívüli esetek, amelyek késedelmet okozhatnak, mint pld. időjárási tényezők, közlekedési tényezők stb. Ilyen esetekben türelmüket és elnézésüket kérjük. A Webáruházat a szállítási késésért, illetve az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. Ha a csomagot nem kapja meg az általunk visszaigazolt időponton túl 2 munkanappal, akkor haladéktalanul jelezze azt vevőszolgálati munkatársainknak.

Kizárólag hibátlan, termékeket indítunk útnak, de a legnagyobb gondosság ellenére is előfordulhat szállításból eredő károsodás. Mi minden terméket gondosan becsomagolunk, szinte minden termék hungarocellbe van csomagolva, de nagyon-nagyon ritkán előfordulhat esetleg sérülés, ezért mindenkinek a törékeny csomagot javasoljuk,(mert erre jobban is vigyáznak) főleg a nagyobb, drágább termékek esetében. A csomag átvételekor ha gyanú merül fel (pl. a doboz megrázásakor sejthető a sérülés), hogy sérült a dobozban a termék, akkor ne vegye át! 

KÁRTALANÍTÁS:
A törékeny csomagnál sérülés esetén Ön tud reklamálni a legközelebbi Postán, ezért átvétel után minden esetben nézze meg, hogy nem sérült-e a csomagban lévő termék. Ha Ön átvétel után veszi észre a sérülést (ha lehet, készítsen fotót a sérülésről), akkor ezt haladéktalanul, lehetőleg 1-2 napon belül Önnek a legközelebbi Postán jelezni kell, ahol a számlával, az eredeti csomagolással együtt be kell mutatni a sérült terméket, erről jegyzőkönyvet vesznek fel a kártalanításhoz. Ez nagyon fontos, mert ezt csak a vevő/címzett tud jegyzőkönyvet felvetetni, ennek hiányában nincs kártalanítás! Sérülés esetén a Postán jegyzőkönyvet kell készíttetni  amit a Posta elbírál, (nyilván pozitívan, mert látható, hogy nem a gondatlan csomagolás miatt történt a sérülés) és kártalanítja a bejelentőt, vagy a feladót, ezt Önnek kell megjelölni a Postán. Tehát, ha esetleg ilyen eset van, akkor a Posta fizet kártalanítást a kedvezményezettnek, ez lehet Ön is, de inkább ha lehet kérje, hogy a Figurashop Kft-t kártalanítsa a Posta, és mi haladéktalanul pótoljuk  Önnek a sérült terméket, vagy visszautaljuk a pénzt, ha Ön megküldte nekünk a jegyzőkönyvet.

Ha valaki a saját felelősségére sima csomagot választ, akkor mi úgy is elküldjük a kisebb csomagokat 10000 Ft értékhatárig, de sima csomagként sérülés esetén nem kártalanít senki, ez a vevő saját kára lesz. Kérem, mindenki ennek tudatában válasszon törékeny kezeléses vagy anélküli csomagot! A mi tapasztalatunk az, hogy a kisebb termékekkel szinte soha nincs semmi gond, nagyobbakat, drágábbakat csak törékenyként javasoljuk megrendelni. Esetleges termék visszaküldésnél mindenkit kérünk, hogy csak törékeny csomagként adják fel részünkre, mert mi csak ezt fogadjuk el, utánvéttel, vagy portóval feladott csomagot nem fogadjuk el!  
A termékek méreténél a magasság van megadva, néhány terméknél a magasság és a szélesség is, ebben a sorrendben. A termékeknél néhány kép lehet illusztráció is, ezért minimális méretbeli, és színárnyalat eltérések lehetnek, sajnos a monitor beállításaitól is függ, hogy milyen képet látunk, ezért ha kételyei vannak a kiválasztott termékkel kapcsolatban, akkor kérjük, látogasson el üzletünkbe és ott megnézheti, megfoghatja a terméket. Ezt azért javasoljuk, mert az esetleges visszaküldés, amit törékeny csomagban kell feladnia, az Önnek + költség, és nem is használ a termékeknek a sok szállítás. A termék visszajuttatásának költsége a vásárlót terheli. 
Ha több terméket rendel, azt egy dobozban küldjük, ha utánvételes  akkor az átvételkor kell kifizetni a postásnak, de 30.000 Ft fölött csak előre utalással tudja kifizetni a termékek árát és a postaköltséget. Ha tételes számlát kér, azt kérjük, jelezze előre, mert ha nem jelzi, akkor előfordulhat, hogy csak a végösszegről állítunk ki számlát, ami a termékek árát és a szállítás összegét egyben tartalmazza. Ha Ön környezettudatos, akkor fogadja el az e-mailben küldött elektronikus számlát, ami bármikor kinyomtathat.

Ha a rendeléséről 2 napon belül nem kap visszaigazolást, akkor kérem, jelezze ezt emailben. Sajnos főleg a  CITROMAILT használóknak sokszor nem tudunk  emailt küldeni, mert a céges email címet a CITROMAIL spam szűrője rendszerint nem fogadja.

Ha a terméknél a korlátozott darabszám jelenik meg, akkor a kosárba rakás előtt minden esetben kérem, érdeklődjön az ügyfélszolgálatunknál, hogy rendelkezésre áll-e még az a termék.  Egyes termékeknél, ha nem rendelhető feliratot lát, ebben az esetben is kérem, kérjen tájékoztatást, hogy mikor lesz elérhető.  Amíg a megrendeléséről visszaigazolást nem kap, addig Üzletünket szállítási kötelezettség nem terheli, és a szállítástól elállhat ( mert előfordulhat, hogy pl. utolsó darab volt, sérült, hibás vagy más termék van a gyári dobozában). Az esetleges ilyen kellemetlenségek miatt előre is elnézést kérünk.
A megrendelés kizárólag a FIGURASHOP  Webáruház ügyintézőjének visszajelzése után tekinthető visszaigazoltnak! 
 

7.2 Szállítási költség

A szállítási költség a végösszeghez igazodik, nem termékenként vagy dobozonként értendő, a táblázatot a szállítási info fül alatt megnézheti. Magyarország egész területén egységes. A fizetési / átvételi mód kiválasztásához és az ahhoz tartozó, összes rendelt termékre vonatkozó pontos szállítási díj kiszámításához kérjük helyezze a kiválasztott termékeket a Kosarába,majd válasszon a lehetőségek közül.
Termékeit eljuttatjuk otthonába, postapontra, automatába, akár munkahelyére postai úton, de postafiókcímre azonban nem kézbesítünk.

A rendszerünk a kosár oldalon közli a szállítási költséget, a csomag összértékétől függően egyes esetekben csak törékenykezeléses csomagszállítást ajánl fel. Kérjük, hogy olyan szállítási címet jelöljön meg a megrendelésnél, ahol Ön napközben is elérhető, illetve az adatainál a telefonszámát is adja meg, hogy ha kézbesítés közben bármilyen probléma felmerülne, a szállító felvehesse Önnel telefonon a kapcsolatot. A kiszállítási értesítőt követő munkanapon a csomagazonosító szám segítségével Ön is érdeklődhet a csomag állapotáról a Magyar Posta honlapján (csomag nyomkövetés).
A kiszállítás során a termék átadásakor a Vevő (címzett) felel a termék átvételéért.
Ha a teljesítés a jelen pontban említett okok miatt meghiúsul, az újbóli kiszállítást csak a Vevő költségére ismételjük meg. Ez esetben a Vevőnek az újbóli kiszállítási költségét előzetesen (a szállítás megkezdése előtt) meg kell fizetnie cégünk részére.

 

8. Fizetés és átvétel

A megrendelt termékek árát és a szállítási költséget többféleképpen fizetheti: előreutalással vagy utólag a csomag átvételekor kell a futárnak kifizetnie készpénzzel (utánvét), vagy kártyával csomagautomatáknál. Bankkártyás és hitelkártyás fizetésre jelenleg a weboldalunkon keresztül nincs lehetőség.

8.1 Fizetés átutalással

Az átutalás választható utánvétel helyett is, de ezt jelezze megrendeléskor a  megjegyzés rovatban, vagy a vevőszolgálatunknál.  30000ft felett csak átutalást fogadunk el, ebben az esetben a termék árát és a szállítási költséget is átutalással kell fizetni.
A rendelés elküldése után várja meg a webáruház ügyintézőjének a visszaigazolását a rendelésről, és hogy pontosan milyen összeget kell utalnia!
Fontos, hogy az átutalás megjegyzés rovatában tüntesse fel a megrendelés számát, amely a visszaigazoló e-mailben található!
Amint bankszámlánkon az összeg megjelent, a termék kiszállítását megkezdjük, az Ön által megadott címre. Kérem értesítsen ha utalt!

Átutalás esetére bankszámlaszámunk: Raiffeisen Bank 12033007-01532588-00100007  (Figurashop Kft.)

8.2 Áru átvétel

Kérjük, ellenőrizze kiszállításkor a csomagot, és csak sérülésmentes és hiánytalan teljesítés esetén vegye át és írja alá az átvételi elismervényt.
Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni.

A csomag átvétele után minden esetben ellenőrizze a törékenyként kértcsomagot. Ha esetleg megsérült valamelyik termék, akkor haladéktalanul, de1-2 napon belül, az eredeti csomagolás és a sérült termék bemutatásával alegközelebbi Postán jegyzőkönyvet vetessen fel a sérülésről, mert csakígy kaphat kártalanítást!  Ez fontos,mert átvétel után csak Ön tud reklamálni, jegyzőkönyvet felvetetni éskártérítést kérni a Postától, vagy tőlünk, de ehhez elengedhetetlen ajegyzőkönyv megléte. Ennek hiányában utólagos reklamációt nem áll módunkban elfogadni. A jegyzőkönyv felvételekor kérje, hogy a Posta a feladót,azaz a Figurashop Kft-t kártalanítsa!  Ebben az esetben, ha Ön megküldi nekünk ajegyzőkönyv másolatát, akkor mi gyorsan és térítésmentesen pótoljuk Önnek amegsérült terméket, vagy visszautaljuk a pénzt, így nem kell heteket várnia azelbírálásra. Ön kérheti azt is, hogy a Posta közvetlenül Önt kártalanítsa, deekkor meg kell várnia a 30 napos elbírálási időt. Mi minden 15cm-nél nagyobbvagy vékonyabb, törékenyebbnek kinéző (pl.vékony kezű, szárnyú stb.)terméket  csak törékenyként ajánlunk megrendelni. Ha esetleg márkézbesítéskor látható, vélhető, hogy sérült a csomag, akkor ne vegye át!  Amennyiben a csomagot - a Vásárló előzetes értesítése nélkül - nem vette át vagy nem kereste, átvételt megtagadta jelzéssel visszakapjuk, Webáruházunk fenntartja a jogot, hogy a megrendelő nevére és címére a továbbiakban ne küldjön újra csomagot, vagy csak a csomag ellenértékének és az szállítási díjának előre történő megfizetése esetén teljesítse a megrendelést.
Újbóli kézbesítést kizárólag a csomag ellenértékének és az oda-visszaszállítási díj előre történő megfizetése esetén áll módunkban teljesíteni!

9. Jótállás (garancia)

A Figurashop által forgalmazott termékekre a hatályos jogszabályoknak megfelelő, illetve a gyártó által biztosított jótállási feltételeket biztosítunk, amely termékenként eltérő lehet.A Figurashop szavatossági és jótállási felelősségére a Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvényben, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletben, valamint a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben foglaltak irányadóak.

Hibás teljesítés esetén a Figurashop jótállásra köteles az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet rendelkezésének megfelelően. A kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék Fogyasztónak történő átadásának a napja, vagy ha az üzembe helyezést a Figurashop végezte, akkor a fogyasztási cikk üzembe helyezésének időpontja.

A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

A Figurashop a termékhez mellékelt jótállási jegyet akkor érvényesíti, amikor a Fogyasztó a terméket átveszi. A garanciális jogokat a garancialevélen megjelölt elérhetőségeken keresztül lehet gyakorolni. Amennyiben csak számlát kapott ez esetben a Vevőszolgálatunk az ügyintézője a termék garanciális folyamatainak.

Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék Fogyasztó részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát

- szakszerűtlen üzembe helyezés (kivéve, ha az üzembe helyezést a Figurashop, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen üzembe helyezés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)
- rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,
- helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,
- elemi kár, természeti csapás okozta.

Jótállás keretébe tartozó hiba esetén a Fogyasztó:

- elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Figurashopnak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével a Fogyasztónak okozott érdeksérelmet.

- ha a Figurashop a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a Fogyasztónak a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, a Fogyasztó - választása szerint - a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a Figurashop költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Ha a Fogyasztó a termék meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat aránytalan többletköltségre, hanem köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A kijavítást vagy kicserélést - a termék tulajdonságaira és a Fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeit kímélve kell elvégezni. A Figurashopnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a Fogyasztó a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.

A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Figurashopt terhelik.

Fogyasztót azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Ezen korlátozásoktól függetlenül Fogyasztót a jótállásból fakadó jogok a 10.1 és a 10.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Lehetősége van a Vevőnek felvenni a kapcsolatot a Vevőszolgálattal, ahol szívesen segítséget nyújtunk a garanciális illetve szavatossági ügyek intézésében. A vonatkozó garanciaidő minden egyes termékünknél feltüntetve.
 

10. Panaszkezelés, panaszügyintézés

Amennyiben észrevétellel szeretne élni a kapott termék állapotával, minőségével kapcsolatban, forduljon bizalommal vevőszolgálati munkatársainkhoz, melyet az alábbi elérhetőségek bármelyikén megtehet:
Vevőszolgálat központi elérhetőségei:
Figurashop Kft.
3300 Eger, Sánc u. 44.
Telefonszám: 06-70-371-3076
E-mail:
Észrevételét a következő módokon jelezheti: telefonon, írásban, e-mailen vagy postai úton,előzetes bejelentkezés esetén személyesen is, 3300 Eger, Sánc utca 44.
 

10.1 Panaszkezelés folyamata

Észrevételét kérjük jelezze munkatársunknak szóban/írásban amennyiben a szállítással kapcsolatos észrevétellel kíván élni, a futárral, vagy a posta hivatalban készített jegyzőkönyv elkészülte után kérjük haladéktalanul jelezze a vevőszolgálat telefonszámán is. Amennyiben a terméket kifogásolja, és a kifogás szemmel látható, kérjük, készítsen fotókat, melyeket küldjön el a vevőszolgálat e-mail címére (töréskár esetén a futárnak azonnal jelezze) munkatársaink felveszik Önnel a kapcsolatot 1-2 munkanapon belül a további teendők megbeszélése érdekében, valamint a jegyzőkönyv felvétele érdekében.

A szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosoljuk. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha Ön a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a panaszról jegyzőkönyvet veszünk fel - melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt megőrzünk.

A jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzletünkben) szóbeli panasz esetén helyben Önnek átadjuk, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint vagyunk kötelesek eljárni.

A telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldjük Önnek a jegyzőkönyv másolati példányát.

Minden egyéb esetben az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint járunk el.

Az írásban hozzánk beérkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszoljuk. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén az elutasítás indokáról tájékoztatjuk Önt.

Amennyiben nem ért egyet a panaszkezelés módjával, észrevételét jelezheti a e-mail címre küldött levelében.
További panaszával fordulhat:
Heves Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség Cím: 3300 Eger, Kossuth Lajos u. 9.
Postacím: 3301 Eger, Pf.: 81.
Telefonszám: +36 36 515 598 E-mail:

10.2 Egyéb jogérvényesítései lehetőségek

Amennyiben közöttünk esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Figurashoppal való tárgyalások során nem rendeződik, a következő jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ön számára:

- Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
- Békéltető testület eljárásának kezdeményezése
Heves Megyei Békéltető Testület
Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.
Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék
Fax száma: (36) 323-615
Név: Pintérné Dobó Tünde
E-mail cím:

- Bírósági eljárás kezdeményezése.
 

11. Elállás joga

11.1 Elállási jog gyakorlásának menete

Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban "Fogyasztó").

Fogyasztó jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén

a) a terméknek,
b)több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek,
c) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,
d) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

Fogyasztót a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a részünkre. Ebből a célból Fogyasztó felhasználhatja a következő linken keresztül elérhető elállásinyilatkozat - mintát is. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a részünkre (nyilatkozat letöltése).

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 5. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Mindkét esetben emailben haladéktalanul visszaigazoljuk a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi nekünk.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét vesszük figyelembe a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Figurashop telephelyének címére (3300 Eger, Dobó u. 21.) indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül TÖRÉKENY KEZELÉSSEL visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy a Fogyasztó által megbízott futárnak átadja) a terméket.

A termék fent megjelölt címre történő visszaküldésének költsége Fogyasztót terheli. A visszaküldött terméket csak törékeny csomagban adja fel részünkre, utánvéttel, portóval küldött csomagot nem fogadunk el. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

Ha Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Fogyasztó az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.
Jogosultak vagyunk a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot vesszük figyelembe.

Avisszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyezőfizetési módot alkalmaz a Webáruház, kivéve, ha az ügyfél más fizetési módigénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja. Ha a Fogyasztó beleegyezik, átutalással teljesítjük.

Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
Az elállási nyilatkozat letöltéséhez kattintson ide!

11.2 Fogyasztót mely esetekben nem illeti meg az elállási jog:

a) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.
b) olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac a Figurashop által nem befolyásolható, a 14 napos elállási határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Figurashop, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Fogyasztó személyére szabtak;
d) olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a Figurashop a Fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel Fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából.


Elállási jogával a következő módokon élhet:
  • vevőszolgálatunk felhívásával, telefonon
  • vevőszolgálatunk e-mail címére küldött levelében
  • postai úton küldött levelében
  • üzletünkben, személyesen
 

12. Szavatosság

12.1 Kellékszavatosság

Ön a Figurashop hibás teljesítése esetén a Figurashoppal szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén Ön az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait Felhasználó érvényesíteni már nem tudja.

Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

Ön - választása szerint - kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Figurashop számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést Ön nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Figurashop költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Ön a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Figurashop adott okot.

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Figurashoppal.

Ön közvetlenül a Figurashoppal szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket a Figurashoptól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a- Figurashop csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája az Ön részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Figurashop bizonyítani tudja, hogy a hiba oka Önnek felróható okból keletkezett, nem köteles az Ön által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Ha Ön a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

12.2 Termékszavatosság

A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő Vevő - választása szerint - a 10.1. pontban meghatározott jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Önt azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét Ön a gyártóval szemben érvényesítheti.

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A Felhasználó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

Ön termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (Figurashop) szemben gyakorolhatja.

A gyártó, forgalmazó (Figurashop) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak, forgalmazónak (Figurashop) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
 

13. Szerzői jogok

Az figurashop.hu weboldal teljes tartalma (az adatbázisok tartalma, cikkek, fotók és a képi megjelenítés teljes eszköztára) a szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvényben foglaltak szerint szerzői védelem alatt áll. Az esetleges technikai fennakadásokból eredő károkért az üzemeltető felelősséget nem vállal.

Az oldal tulajdonosa fenntartja a jogot mindennemű változásra - ideértve az esetleges szolgáltatásai előzetes bejelentés nélküli megváltoztatását, kiegészítését vagy megszüntetését, továbbá nem vállal felelősséget a weboldalakon történt elírásokért.

A Webáruház egésze, annak grafikus elemei, szövege és technikai megoldásai, és a Szolgáltatás elemei szerzői jogi védelem vagy más szellemi alkotáshoz fűződő jog (így különösen védjegyoltalom) alatt állnak. Szolgáltató a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Webáruház felületén, valamint a Webáruház felületén keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Webáruház felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).

A Webáruház tartalmának valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából vagy a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. A magáncélú felhasználáson túli felhasználás - például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal - kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.

A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően a regisztráció, a Webáruház használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot Felhasználónak a Webáruház felületén szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A Webáruház rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a Figurashop előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.

Fenntartunk minden jogot szolgáltatásaink minden elemére, különös tekintettel a www.figurashop.hu domainnevére, az ehhez tartozó aldomainekre, a Figurashop által foglalt minden más domainnévre, annak aloldalakra, valamint az internetes reklámfelületeire. Tilos minden olyan tevékenység, amely a Figurashop adatbázisának kilistázására, rendszerezésére, archiválására, feltörésére (hack), forráskódjainak visszafejtésére irányul, kivéve, ha erre a Figurashop külön engedélyt ad.

Külön megállapodás, vagy az erre a célra szolgáló szolgáltatás igénybevétele nélkül tilos a Figurashop által rendelkezésre bocsátott felület, illetve keresőmotorok megkerülésével a Figurashop adatbázisát módosítani, lemásolni, abban új adatokat elhelyezni, vagy meglévő adatokat felülírni.

A szolgáltatás igénybevételével Ön elfogadja, hogy a Figurashop a szolgáltatás igénybevétele során az Ön által feltöltött adatokat a vonatkozó Adatvédelmi nyilatkozat keretei között bármikor és bárhol, korlátozás és külön díj fizetése nélkül felhasználhatja.
 

14. Adatvédelmi nyilatkozat

Adatvédelmi irányelveink kialakítása a következő jogszabályok figyelembe vételével történt:
A személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 2011. évi CXII. törvény;

Az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozása során szóló 1998. évi VI. törvény (Strasbourgban, 1981. január 28. napján kelt Egyezmény kihirdetéséről);
A hírközlésről szóló 2001. évi XL. törvény VIII. fejezetében foglalt rendelkezések;
A hírközlési szolgáltató adatkezelésének különös feltételeiről, a hírközlési szolgáltatások adatbiztonságáról, valamint az azonosító-kijelzés és hívásátirányítás szabályairól szóló 253./2001. (XII. 18.) kormányrendelet.

Minden, látogatónktól begyűjtött adatot bizalmasan kezelünk, semmilyen célból nem értékesítjük, nem osztjuk meg személyes adataikat semmilyen külső féllel vagy szervezettel, kivéve a megrendelt termékek kézbesítésében közreműködő Magyar Posta Zrt.

Adatkezelési irányelveink

Adatkezelés, adatfeldolgozás, felhasználás Adatkezelésre a Webáruházba regisztráló felhasználók önkéntes hozzájárulásával kerül sor. Az adataikat kizárólag a rendelések lebonyolításához, az Önnel való kapcsolattartáshoz használjuk fel. Adatkezelőnek minősül a Figurashop Webáruház üzemeltetője a Figurashop Kft. Adatfeldolgozónak minősül a szállítást lebonyolító cég: Magyar Posta Zrt. Az adatkezelés jogalapja minden esetben az érintett megrendelő hozzájárulása. Amennyiben Ön a szolgáltatásunkat igénybe véve a Webáruházon keresztül vásárol, polgári jogi jogviszony jön létre. Ebben az esetben az adatok kezelésére a polgári jog szabályai - így különösen a szavatosságra, az igények érvényesítésére vonatkozó szabályok - is irányadók.

A felhasználó által megadott adatokat elsősorban a vásárlás során történő azonosítás, a vásárolt termék kézbesítése, valamint számlázás céljából használjuk fel, az adatokat adatot bizalmasan kezeljük, semmilyen célból nem értékesítjük, harmadik személy részére nem adjuk ki, kivéve a megrendelt termékek kézbesítésében közreműködő Magyar Posta Zrt.

Az adatkezelés időtartamára vonatkozó elvek

A regisztráció során kötelezően megadott személyes adatok kezelése a regisztrációval kezdődik és az adatok törléséig tart. Az adatok törlésére a felhasználó által az adatkezelőhöz írásban eljuttatott kérelme alapján van mód. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban a info@figurashop.hu e-mail címen. Törlés esetén a személyes adatok eltávolításra kerülnek rendszerünkből a kérelem beérkezését követő 15 napon belül. Fenti rendelkezések nem érintik a jogszabályban (pl. számviteli jogszabályokban) meghatározott megőrzési kötelezettségek teljesítését.

Törlés helyett az adatkezelő zárolja a személyes adatot, ha az érintett ezt kéri, vagy ha a rendelkezésére álló információk alapján feltételezhető, hogy a törlés sértené az érintett jogos érdekeit. Az így zárolt személyes adat kizárólag addig kezelhető, ameddig fennáll az az adatkezelési cél, amely a személyes adat törlését kizárta.

Google Analytics használatára vonatkozó irányelvek

A Webáruház Google Analytics-t használ, a Google Inc. ("Google") egy internetes elemzési szolgáltatását. A Google Analytics cookie-fájlokat használ, vagyis olyan szöveg-fájlokat, melyek a felhasználók számítógépén kerülnek eltárolásra, és melyek segítségével a Webáruház használata elemezhetővé válik. A cookie-kon keresztül e weboldal felhasználók által történő használatáról gyűjtött információk (ide értve az IP címet is) egy az USA-ban található Google szerverre történnek továbbításra és tárolásra.

Google ezeket az információkat használja a weboldal használatának kiértékelésére, a weboldal-aktivitásról a Figurashop Kft. - mint weboldal üzemeltető - részére statisztikák összeállítására, és további, a weboldal használatával kapcsolatos szolgáltatások nyújtására. Google ezeket az információkat bizonyos esetekben harmadik fél részére is továbbítja, amennyiben ezt törvény írja elő, vagy ha ezeket az adatokat a Google megbízásából harmadik fél dolgozza fel. Google nem hozza kapcsolatba a felhasználók IP címét a Google Inc. más adataival.

A cookie-k mentését Ön böngészőjének megfelelő beállításával letilthatja; felhívjuk azonban figyelmét, hogy ebben az esetben nem tudja majd a Webáruház funkcióit teljes terjedelmükben használni (pl. kosár, megrendelés és kedvencek funkció). Ezen kívül, a Webáruház használatából származó adatok Google által történő gyűjtését (ide értve az IP címet is), illetve feldolgozását Ön úgy is letilthatja, ha a következő link alatt található böngésző-bővítést letölti és telepíti számítógépén: http://tools.google.com/dlpage/gaoptout?hl=hu.

Google AdSense/DoubleClick használatára vonatkozó irányelvek

A Webáruház nem használja a fenti szolgáltatások egyikét sem.

Adatbiztonság

A Figurashop minden tőle elvárható, szükséges intézkedést megtesz az adatok biztonsága érdekében, gondoskodik azok megfelelő szintű védelméről különösen a jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal, törlés vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés és sérülés ellen.

Adatvédelmi nyilvántartás

A Figurashop az adatkezelést az adatvédelmi biztos által vezetett nyilvántartásba bejelentette. Adatvédelmi nyilvántartási azonosító: [kérelem alatt].
A felhasználó jogai, jogérvényesítés: A felhasználónak jogában áll, hogy adatait helyesbítse, a tévesen szereplő, és általa nem helyesbíthető adatok helyesbítését a Figurashop-tól. A felhasználó joga, hogy egyes adatait, vagy teljes adatlapját törölje. A felhasználó tájékoztatást kérhet adatai kezeléséről. A Figurashop nem tehető felelőssé azért a kárért, amely abból eredt, hogy a felhasználó adatai védelméről nem megfelelően gondoskodott, így bejelentkezési neve és jelszava könnyen megfejthető, vagy azt harmadik személyek tudomására hozta. A felhasználók panaszaikkal, kifogásaikkal fordulhatnak közvetlenül a Figurashophoz , aki minden tőle telhetőt megtesz az esetleges jogsértések megszüntetése és orvoslása érdekében. A felhasználó az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény, valamint a Polgári Törvénykönyv alapján adatkezeléssel kapcsolatos jogait bíróság előtt érvényesítheti, valamint panaszával fordulhat a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (www.naih.hu). Az adásvétellel kapcsolatos jogvitákra, igények érvényesítésére a polgári jog szabályai az irányadók.

14. Érvényesség és árak

A jelen Általános Szerződési feltételekben foglaltak - így a megrendelés feltételei is -, továbbá a Webáruházban megállapított árak csak és kizárólag a Figurashop.hu weboldalon keresztül történő vásárlásra érvényesek. A Vevő a regisztrációval, illetve a megrendeléssel elfogadja és tudomásul veszi a Webáruházunk Általános Szerződési Feltételeit. Az esetleges szállítói áremelésekre, árfolyamváltozásokra az árváltoztatás jogát fenntartjuk! Az akciók visszavonásig, a Webáruházban feltüntetett időpontokig vagy visszavonásig érvényesek!

A Figurashop.hu Webáruházban feltüntetett árak az áfát tartalmazzák! A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A termékek ára magyar forintban (Ft) kerül feltüntetésre.
Kövess minket

Boltinformáció

Figurashop Kft.
3300 Eger, Dobó u. 21.
Telefon: 06-30-492-1410
Email:
2016. Figurashop Kft. Minden jog fenntartva